Kors i taket!

Skulle ja ha börjat skriva en blogg lite tidigare så skulle ni ha vetat mitt träningsmotto
vid det här laget: "Jag äter vad jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill MEN jag tränar
också vad ja vill, när ja vill och hur mycket jag vill"
   Vilket brukar resultera i att jag äter
godis varje dag och tar en promenad 2 gånger i månaden.. (PINSAMT) ^^

MEN nu är det som såhär! Att något har blivit fel på mig..
Kört spinning (och även lite styrketräning) nu 4 dagar i rad!
Inte nog med det så har jag haft så gott som inget sug för godis dom
här sista dagarna, undra om det har något med träningen att göra ??
Ajja konstigt är det i varje fall och verkligen inte likt
den godisråtta jag har känt i snart 18år! ^^
Men jag ser det som något positivt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0