Kvittar vad man tänkt sig..

Idag skulle jag ha en underbar morgon !! :)
Började inte förs 11 så hade tänkt duscha och allt i lugn och ro och även hinna skriva ett inlägg här..

Varför gjorde jag då inte det?
Jo, för att jag är klantig och skar mig i fingret när jag skulle dela på smörgåsen!
Så blev ett djupt jack och ett Einsteinplåster på det! Detta gjorde att allt tog mycket
längre tid, vilket resulterade i att det inte blev något inlägg.. Suck!

Meeeen nu är jag hemma igen så nu blir det iaf ett inlägg! ;)
Dock är det sjuukt jobbigt att inte kunna använda mitt
lilla sjuka pekfingret när jag skriver ^^,
Hörs sen!





Tror inte ni vill se mitt jack i fingret så tog en bild på mig själv nu ist! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0