Aaarg matte!!

Alltså nu är jag arg! Eftersom jag själv alltid velat ha en hund så förstår jag om barn tycker
det är kul att leka med Dustin, och han älskar ju verkligen att få leka med dom med, perfekt!
Men en del förstår ju verkligen inte att han är en levande varelse !!???? O nu pratar jag ändå
om en 7-åring ? Känns som om en normal unge fattar att man inte gör hur som helst med en
hundvalp.. Sen när jag säger åt barnet att man inte gör så så fick jag bara en blick typ som om
jag var helt dum i huvudet, åååh! O så fattar den inte varför jag tog in Dustin i mitt rum istället
och sa nej när den ville ta ut honom igen? Bara öppnar dörren och släpper ut honom fast jag säger
nej!? Då vart jag fasen galen, kan ingen annan lära ungen lite djurvett så gör jag gärna det!

Förlåt för detta ilskna inlägg men jag behövde verkligen skriva av mig min ilska
innan jag går i taket! (O)Tur att Dustin är så snäll och inte säger ifrån iaf..

SKULLE LAGT UPP EN BILD MEN DET VILL INTE DETTA INLÄGG SÅ TYVÄRR...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0