Life VS Diet

Tanken har många gånger slagit mig, men inte fasen har jag ork eller bry att
ta tag i det.. Det jag pratar om är mina matvanor, som de flesta vet inte är så bra..
Som vad har jag ätit idag? Jo typ 150g marabou, ett weinerbröd, lite ostbågar och
lite bacon, vad är det för näring?
O dessutom är det typ 3/4 av energiintaget som
man ska ha på en dag.. Jag vet ju så väl att det inte håller i längden, men eftersom
jag inte går upp i vikt av att äta såhär trots att jag aldrig tränar så har man ju inte
någon direkt motivation till att ändra sig heller om ni förstår vad jag menar?

Men å andra sidan, varför ska jag håller på med dieter och träning när jag ändå inte
verkar behöva det? :) Liksom jag känner mig aldrig trött som man gör ibland när man
äter fel, jag är inte heller tjock utan får bara komplimanger om min kropp, så varför
ska jag plåga mig själv med att inte få äta hur gott och mycket jag vill!? :):) Hmm?

Ajja får se hur det blir, hur som helst ska jag vara duktig och äta middag idag iaf
så nu har jag gjort fiskgratäng, och nej jag har inte bara värmt en "färdigrätt"
och bildbevis på det kommer sen, mamma borde vara stolt!


Bjussar på min header bara för att jag inte har bild på min food än, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0