Naturdiet shake!

Ni har ju säkert sätt reklamen om Naturdiet shake? När killen ska smaka av tjejen och är
lite små katig först men sen när han smakat så tyckte  han natt den var god! Hur som helst
så var jag hungrig i förrgår när jag var på stan och skulle stressa vidare till nästa ställe så
då köpte jag faktiskt en sån där med jordgubbssmak! ;) Rätt god faktiskt, eller helt okej iaf!

För er som vill gå ner i vikt så innehåller en portion bara 180kcal!? O det är ändå 330ml så
man blir faktiskt mätt, blev förvånad över att det tog en evighet innan jag fick slut på den,
haha och jag är glupsk! Passade även självklart på att läsa lite på den och det stod att man
kunde ersätta alla mål om man drack 5st om dagen? Förstår inte hur man ska hålla sig mätt
på bara såna, men men kanske går? Borde vara märkligt att dricka sig mätt hela dagen..
Hur som helst så har jag testat och tyckt till nu! Någon mer som smakat? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0