Snart dags igen..

Inte för att göra er deprimerade, men tänk att skolan snart börjar..
Fast en del av er har väl redan börjat? Men jag börjar iaf på tisdag och jag vet
inte riktigt vad jag ska tycka.. Visserligen är väl inte själva skolan jobbig, men att gå
upp tidigt på morgonen och sen ha läxor varje dag, det kan ju slänga sig i väggen!
Helt otroligt att sommarloven går så fort trots att dom är så långa? Dock borde man
få en extra månad ledigt bara för att det har regnat typ hela sista månaden..

För övrigt så tänkte jag bara tillägga att jag tycker det är helt awesome att
statistiken stiger! :) Jätte kul att ni gillar vad ni läser och stannar kvar, hihi!
O självklart får ni gärna komma med förslag om vad ni vill läsa mer om! :)



Bild från skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0