Fashionquiz 2011 - Autum

Fashionquiz 2011 - Autum

Vad tror du på för heta detaljer inför hösten?
Helt klart på skinndetaljer! T,ex en skjorta med skinnmuddar eller liknande

Vilka 3 färger gäller denna höst?
Hmm vinrött, senapsgult och blått! (allt från mellan till mörkblå)

Hur bör man sminka sig inför hösten för att fortfarande se sommarfräsch ut?
Håll dig till en brunnyans. T,ex använd inte en rosa rouge utan ta lite utav solpudret istället!

Om du var tvungen att bära ett klädesplagg varje dag i höst, vilket skulle det bli?
Enkelt! Lätt min vita kappa som jag ska införskaffa inför hösten och vintern nu.

Nämn två frisyrer som känns helt rätt?
Jadu, en lång page känns rätt och även mer flätor i dagens hår!

Vilken trend är det som nått sitt bäst före datum?
Ska jag nämna en så är det tights under shorts, har aldrig riktigt fattat det..

Vilken sommartrend håller i sig även i höst?
Skinn, skinn, skinn! Ångrar som gatan att jag inte köpte ett par skinnshorts inför somaren..

Om du fick byta garderob med en kändis, vem skulle det då bli?
Haha oj, det där va svårt..  Men kanske Lauren Conrad? Gillar att hon kan variera
sin stil så ena dagen är hon docksöt och nästa dag lite tuffare, coolt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0