30 December

Underbart var det att sola, som vanligt! Tänkte
faktiskt ta ett träningspass framför tvspelet nu så
man får lite mer träningsvärk tills imorn, yes!
Kom dessutom nyss på att jag inte har ätit mer
än frukost och 4-5 godisbitar idag så det får
bli en smoothie svettig och dan sen, smaskens

Äntligen har jag även försökt ta kort på en av
mina fina julklappar jag fick av älskling! Tro det
eller ej, men den är målad! ;) Helt otroligt hur
man kan måla så levande, nosen ser ju till och
med fuktig ut! Snacka om att jag är nöjd! :)


Ledsen för blixten och snedheten, men men ^^


Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Himla fin!!! =)

Gott Nytt År! =D

2011-12-30 @ 20:52:48
URL: http://cillabacill.blogg.se/
Postat av: Linn

Oj herregud vad äkta den ser ut! Jag trodde det var ett vanligt foto av Dustin jag ;).

2011-12-31 @ 14:00:16
URL: http://westiensixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0