8 December

Heej! :) Haha så himla glad över att få sitta här och
skriva, vart en sjukt lång dag och jag kom inte hem förs
för en stund sedan, gillas ej! Men vissa dagar är såna
när man har mycket och göra, får trösta mig med att
det snart är helg, wihuu! :)

Var ute med Dustin nu direkt när jag kom hem och så
helt plötsligt börjar han skälla och blir helt tokig och då
ligger det något som ser ut som en liten boll en bit bort
men jag tänkte att det var en igelkott.. sen kom jag på
att igelkottarna har väl gått i ide? Så jag gick fram..
O så var det bara en stor rund blomklase men Dustin
var helt säker på att det var något levande när det
blåste omkring där, haha ni skulle sett! Hoppade
omkring, skällde och lekte "farlig".. Kom på sen
efter att jag skulle filmat, lätt att vara efterklok..



Haha hittade några gamla bilder som jag inte visat
er än, det här var dagen efter jag hämtat björnen!
Ser ni hur liten han var jämfört med mig, hah! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0