Just show me the light and i'd go there



Hemma från lillshoppingen nu och jag fick inte med
mig så mycket hem, taggar för imorn istället! :)
Inte vart det någon ny tv för pojkvännen heller,
men det är bara bra för det är bara onödigt att
köpa ny tv när han redan köpt 2 under ett halvår..
Dessutom kommer en 60 tums bli för stor o
då blir det ju bara jobbigt att kolla på den plus att
vart ska vi då ha den tredje tv:n då? På toan? ;)

Nepp jag dissar hans idé att köpa ny tv och tycker
vi ska lägga pengarna på kläder annars så får han
fasen spara dom! Eller nej, ett köksbord först, sen
spara! Haha vilka bekymmer jag har angående vad
min pojkvän ska göra med sina pengar.. Men nu
har jag iaf sagt min åsikt!
;)

För övrigt så tror jag och hoppas att det blir lungt
ikväll så jag kan köra skapligt imorn! ;) Jobbigt att
behöva tänka på om man ska välja några glas vin
eller att köra, haha aldrig haft det problemet förr ju..

Oj, hej hej novel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0