Swissforms Body scrub

Måste verkligen rekommendera er om en sak! :) 
Swissforms peeling med bambu och aprikoskärnor
är den bästa peelingen utan tvekan! :) Ansiktet blir
hur lent, rent och fräscht som helst, helt galet!

Dock står det att man inte ska använda den i
ansiktet, antagligen för att dom vill att man ska
köpa deras ansiktspeeling istället som inte alls
är lika bra.. Brukar alltid vara kritisk till att tro
på folk när dom säger att något är bra, men den
här är verkligen otrolig! :) Utan den skulle
min hy vara allt annat än vad den är nu!

Tur att min kära mor säljer sånahär för annars
skulle jag aldrig ha testat den, men nu är jag såld!
Body Scrub Mango


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0