Ajajajajaj!!!

Berättade ju för er att jag och Malin var ute med vovvarna igårkväll..
Blev myggbiten som fan på vristerna då, 6 på ena och 5 på andra.
När jag vaknade imorse så kände jag att jag hade ont i vristen
och när jag kollade på foten och jämförde så hade det svullnt lite. :(


Jag försökte ju låta bli att tänka på det och låtsades som om jag inte
kände något, men sen när jag kom till Cassandra så började hon
asgarva och frågade varför min vrist var så jävla fet, så då
hade den svullnat ännu mer och gjorde ont när jag vickade på foten :(

Sen har det bara blivit mer och mer svullet och gör bara ondare
och nu när jag skulle gå ut i köket så var jag helt stel ända upp
i smalbenet både foten och vristen ser helt uppumpade ut.. :(
Mammut ringde doktorn och dom sa Alsolsprit och isklamp,
så det är precis vad jag håller på med just nu, usch! :(
Kan inte ens stödja på benet längre för det gör så sjukt ont..
Hoppas verkligen det är bättre imorn... :(      Godnatt

Tänker inte ens lägga upp en bild på det för det ser förj*vligt ut.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0