Förlååååååååååååt!

Haha fyy vad dåligt jag har uppdaterat till er idag, fy skäms på mig!
Men det har verkligen vart full fart heeela dagen, helt slut! ;)

Först åkte jag och dustin till Adina och färgade hennes hår, slängde
även i mig lite spagetti & korv, mums med mat i magen! :)
Sedan blev det en ganska lång promenix för Dustin till Cassandra,
så han var rätt trött när jag kom dit, hihi han har för korta ben! :)

Sen efter en stund gick vi till ica och tjock som jag är så köpte jag
mig en 200g chokladkaka och en stor flaksa hallonsoda, mums! :)
Satte oss sedan i parken en stund och snackade lite skit innan
det bar av till apoteket eftersom hon skulle köpa handsprit,
haha och hon kallar mig kärring, hmm? ;)

Sista 2 timmarna med Cassandra spenderades i parken igen
innan det blev dags att ta bussen hem till mammut ,
(känns konstigt att säga så..), resten berättar jag snart
för nu måste jag verkligen äta något, svälter ihjääääl! :(

Haha lilla missen var skräckslagen, men samtidigt nyfiken..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0