Hmm minneskort?

ÅÅh vad sur jag blir när saker inte fungerar som dom ska!
Nu fungerar inte mitt minneskort från kameran med alla pics
från igår så nu vet jag inte hur jag ska kunna lägga upp dom till er?
O kabeln till kameran flög iväg på en flygande matta till
saharaöknen direkt efter att jag öppnat kameralådan.. :(

Dock så beställde ju jag ett nytt minneskort förra veckan,
så otroligt nog så har jag ju ett nytt och större minneskort
liggandes ute i köket, så jag ska väl inte klaga egentligen!
Får inviga det idag så kanske ni kan få lite bilder sen! ;)
Nu håller iaf Jimmy och hans pappa på att bygga något altanliknande
utanför så hoppas dom blir klara ikväll så vi kan grilla där ute, mys! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0