Scary att komma hem..

Var och hjälpte Jimmy förut när han jobbade på sitt andra jobb (han har ett företag 
som håller på med bilrekond utöver det vanliga jobbet
) förut, snäll flicka jag! :)
Sen iaf när jag kom hem så ser jag direkt att min vita tygsko är blodig och Dustin
hade ju varit ensam hemma då en liten stund, så blev ju jätte rädd att något hade hänt!

Men Dustin verkade ju jätte pigg och glad, men sen tittade jag närmare på skon
och då såg jag att det låg något bredvid, gissa vad det var? ;) Jo en av hans "mjölktänder"! :)
Så han har ju antagligen legat och bitit på min sko för att det kliar i tänderna och sen
hade en tand ramlat bort och det hade börjat blöda lite. ;) Vart överlycklig när jag såg
tanden för jag har verkligen velat ha en av hans valptänder men valpar sväljer oftast alla
Men jag hade iaf tur, wiie! :) Den lilla tanden ska jag iaf spara i någon liten burk! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0