Tard, Dustins nya kompis? ^^

Godmorgon! Nu bär det snart av hem till mammut och alla!
Eftersom Jimmy ändå jobbar kväll den här veckan så tycker
jag att det är så tråkigt att få vara ensam mellan halv 3 och 2.. :(
Så då åker jag hem ist och umgås lite med familjen och vänner! :)


Så idag ska jag och Dustin åka och träffa Cassandra och hennes
minikisse Tard, haha får se hur det går med dom 2 tillsammans! :)
Vem vet, Dustin kanske får en till liten kompis, hihi!
Dock måste jag hinna bada Dustin först när jag kommer hem
för hans päls är helt stel efter att Tarox dreglat på honom igår, haha usch! :(


Var tvungen att sno den här söta bilden från Cassandra, hur söt som helst ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0