Tummen upp!

Jag måste bara säga att jag tycker verkligen det är superkul
att ni som läser bloggen bara blir fler och fler, hihi! :)
Kul att både höra och se att ni tycker om vad jag skriver! :)

Vet dock inte vad det är för speciellt med det jag skriver, men jag vet ju
att jag själv tycker om att läsa bloggar där personen bara är sig själv.
Att man kan erkänna att man har dåliga dagar och att livet faktiskt inte
alltid är så himla perfekt, för det är det ju inte så varför låtsas? ;) 

Avskyr att läsa bloggar där dom alltid låtsas vara på bra humör och bla bla,
tjena mitt bena sluta låtsas känner jag bara, men det är bara vad jag tycker!
Hur som helst tycker jag det är jättekul att se hur mina unika läsare
ökar hela tiden, ville bara säga att det uppskattas! ;)

Och självklart så får ni ju gärna säga till om det är något ni vill höra mer om!


Bjuder på denna förnedrande kaninbild bara för att ni gör mig så glad!
Haha det är Karolina ni får tacka för bilden, hon som gjort den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0