20 saker ni inte visste!

Eftersom jag inte är hemma och kan blogga så har
jag gjort ett tidsbestämt inlägg till er, snällt va? ;)
Tänkte berätta 20 saker ni inte visste om mig! ;)

1. Jag är extremt rädd för att åka hiss
2. Jag har haft alla hårfärger man kan ha (inte färgat nu alltså)
3. Jag har velat ha hund sen jag var 4år.
4. Jag har bara en farmor kvar av alla mor/farföräldrar.
5. Jag träffade Jimmy precis innan jag fyllde 16år 
6. Jag har alltid röda tånaglar ^^
7. När jag var yngre så körde jag karate & fotboll
8. Jag har aldrig haft en fästing
9. Min pappa är från england
10. Mitt drömyrke var "Delfinskötare" när jag var liten.
11. Mitt lokalsinne är uruselt..
12. Mamma ville att jag skulle bli konstnär när jag var yngre.
13. Jag bröt nyckelbenet på påskafton när jag var 5år.
14. Jag har mardrömmar läskigt ofta
15. Trots att jag bara är en 18-årig tjej så gillar jag verkligen whisky
16. Jag är väldigt händig och har renoverat mitt egna rum
17. Jag ångrar mycket att jag inte började spela instrument som barn
18. Jag badar skumbad 1-2ggr i veckan (dock ej på somaren)
19. Att vänta på saker och ting har jag aldrig varit bra på..
20. Jag är väldigt djup av mig och kan ofta sitta och tänka
      på saker som ingen annan kan förstå sig på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0