Ännu en varm kväll..

Ååh vilken panik jag får på att det är så varmt i lägenheten! :(
Kvittar om man har fönstrena öppna eller inte, ändå bastu..
Jag var iaf ute på en kvällspromenix med Dustin förut,
vi gick bl,a ner till hamnen, gud vad fin vättern är en sommarkväll!
Dustin fick även för sig att jaga ett gäng motorcyklar,
men jag bad honom att hålla sig till fjärillarna, haha! ;)

Jag övertalade jumbo att ta ett kvällsdopp med mig förut (helt sjukt)
men självklart så hade jag ihte min bikini här när han väl ville,
så det blev inget ändå, men imorn sa han, så då jäklar! :)
Nepp nu ska jag lägga mig bredvid fläkten, nattie på er! ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Måste bara få fråga, av ren nyfikenhet: Exakt hur gammal är Dustin nu? Och hur rumsren är han?



Kram!

2011-06-30 @ 09:14:54
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej!

Dustin är nu exakt 15,5 vecka och han är nästan, men bara nästan helt rumsren. Han brukar gnälla när han behöver gå ut men eftersom han har jätte känslig mage så är han ofta dålig i magen och då är det svårt för honom att alltid hinna säga till :/

Hur gammal är sixten och hur är det med honom då? :)

Kram!

2011-06-30 @ 10:40:18
URL: http://bedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0