Bebis sjuk!

Nu när jag kom hem från skolan så berättade mamma att Dustin är sjuk! :(
Han har kräkts 3ggr idag, jätte dålig i magen och bara legat o sovit konstant..
Mamma har fått tvinga i honom vatten och risavkok för att han inte
ska bli uttorkad och för att magen ska bli bättre, stackars bebis! :(

Men när jag kom hem så vart han iaf jätte glad o ställde sig upp och viftade
på svansen, mamma vart jätte chockad över att se det så känns bra!
O nu under tiden så har jag fått i honom vatten med ett specialknep..
Hur jag gjorde ska ja berätta sen, för nu ska jag snart äta! ;)

Iaf så var jag på stan efter skolan och fixade lite, o självklart så kunde
jag inte låta bli att köpa choklad till mig och en leksak åt Dustin! :)
Hihi så nu är både han och jag nöjda o just nu tuggar han på
ett av sina ben och jag ska trippa iväg och äta! ;)
Hörs sen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0