Det värsta med att ha valp..

Nu har jag fasen kommit på vad som är det värsta
med att vara 18år och ha en egen liten valp..
Och NEJ, det är inte att jag "missar" mycket av min
ungdom eftersom jag inte kan åka och festa bara sådär.
(För det är faktiskt värt att skippa det när man känner
den här kärleken som man gör när man har en valp!)

Det värsta med att vara 18år och ha en egen valp är att
alla som är äldre än en själv tror att dom kan så jääävla
mycket bättre bara för att dom just är äldre..
Att det sedan är jag som har tagit hand om honom varje dag
i snart en månad och därför jag som känner honom bäst
och att jag suttit och läst igenom massa valpböcker,
det är ingen jävel som tänker på?

Så till all ni som gång på gång säger:
"Nej gör inte si, gör så istället!"  Lägg ner!
Jag vet mycket väl vad jag har gett mig in på och jag och
Dustin har det bra mycket bättre är vad ni någonsin kommer förstå!
Vi har ett så sjukt jäkla starkt band trots att vi inte känt varandra
i ens en månad, så jag vet vad jag gör!
Dessutom har ni nog glömt en sak... Det är MIN valp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0