Dustinbus på g!

Haha jag glömde ju berätta för er vad som hände när
jag låg och solade på gräsmattan förut.. ;)

Visste ju att Dustin låg bredvid mig i skuggan, men jag
låg ju och lyssnade på musik o njöt så jag tänkte
ju inte på det direkt. O så helt plötsligt får jag något
tungt på huvudet och jag hör hur Dustin morrar..
När ja sätter mig upp så ser ju hur Dustin står i
lekposition och morrar samtidigt som hab tittar uppåt
på mina solglasögon som jag hade på huvudet ^^
Så han fick väl antagligen för sig att solglasögonen
var något som han skulle jaga och mumsa på! ;)
Haha en sån knäppgök man har! ;)

Men nu tar vi och säger godnatt för imorn ska vi
upp tidigt och ut & gå och sedan plugga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0