Godmorgon!

Hoppas ni har sovit riktigt bra i natt för det har iaf jag! :)
Känner mig helt utvilad så förutom att ligga och steka ute idag,
så ska jag faktiakt ta att städa lägenheten tills jumbo kommer hem!
Gudars, då får jag nog ta och sätta fart snart eftersom allt tar
verkligen tusen miljoner gånger längre tid när man har en bebis med..
Haha men jag ska inte klaga på den lilla nallebjörnen,
han är ju trots allt såå underbar, även när han bråkar.. ;)

Men nu ska jag iaf hitta något gott att äta till frukost och självklart
även ge knubbisen mat, ni ska se när han springer, haha! :)
Ser så kul ut när valpar springer för dom har så korta ben och sen
ändå så runda magar, så det påminner lite om gäss..;)
Ni vet dom där gässen i aristocats? "Tänk gås"
Valpar påminner om dom ^^ Haha nej usch så dum jag är,
men jag menar inget illa iaf, sött ju! :)



http://www.youtube.com/watch?v=FXhyzfBqqMg
Här är en länk till er som råkat missa "Tänk gås" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0