Godmorgon på er!

Nu sitter jag här i soffan och har precis skrivit klart min "To do-list"
eller nja, jag har iaf börjat på den så bäst jag sätter faart! ;)
Titta så duktig jag ska vara idag
- Sola
- Testa egna kakor
- Färga håret
- Springa med Dustin (?)
- Plocka ordning
- Testa bakmaskinen

Angående den sista punkten så har jumbo fått en bakmaskin av
mig, o då menar jag ingen sån som bara knådar deg..
Utan man häller bara i alla igredienser och sen knådar, jäser
och gräddar den brödet helt av sig självt, hihi awesome! :)
Han fick den i förtidig födelsedagspresent och så fick han även en matvåg
(eftersom han gillar att ha koll på vad han äter) och så fick han även en
potatisskalare bara för att skoja lite med honom att det hade han faktiskt
glömt att köpa någon, hihi han vart super glad för alla 3 sakerna eftersom
det var såna saker som han faktiskt behövde ha, hihi good! :)
Men nu blir det lite chokladpudding! ;)
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0