Hemma igen!

Jag skrev ju att jag va astäppt redan i tisdag, tror ni inte
jag vaknade upp igår av att jag är helt jävla täppt, har ingen
röst, ont i huvudet pga att det åskade och så mådde illa bara
för att alla andra åt upp maten så vi hade ingen mat typ och
jag var för lat för att gå och köpa, haha får skylla mig själv.. :(

Så jag låg bara inne i stugan hela dagen men sen på kvällen
tröttnade jag på det så jag åkte hem, sry girls.. :(
Somnade direkt när jag kom hem och nu när jag vakna så
mår jag fortfarande dåligt men jag mår iaf inte illa och har
ont i huvudet längre, så jag hoppas det blir bättre sen..

Sen har jag en till dålig nyhet..
Jag skrev ju att jag lovade att ta massa bilder under de här
dagarna så jag packade t.o.m ner kameran dagen innan!
Tror ni inte jag upptäcker sen att minneskortet satt kvar
i datorn från när jag hade tömt det dagen innan, hmm..
Gud så arg och ledsen jag blev, fick dessutom
superdåligt samvete efersom jag lovat er.. :(


Kör på byxdress idag med eftersomdet är
såå skönt samtidigt som det är såå snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0