Hemskaste natten på länge!

Det här har verkligen vart en sjukt hemsk natt..
Som jag sa igår så hade jag mängder med saker
att hinna med, o ja hann, men när jag var klar
så var jag ju helt sönderstressad.. :(
Gick iaf och la mig vid halv 11 men kunde ju inte
somna eftersom allt bara snurrade i huvudet på mig..
Vid klockan 2 hade jag fortfarande inte somnat och då började
det ju åska och ösregna så det gjorde ju inte saken bättre.. :( 
Visste ju inte heller hur Dustin skulle reagera på åskan
men han sov lika tryggt som innan så skönt det!

När det hade slutat åska så märkte jag att jag var ju
utsvulten, hade ju inte tydligen inte ätit något sen 5!
Men var på tok för lat för att orkar gå upp, så jag
låg kvar, vilket jag inte skulle ha gjort.. :(
Vid 4 tröttnade jag på att ligga och vrida mig så gick upp
och tog mig en riskaka fort som fasen så jag skulle få somna
sen och det gjorde jag otroligt nog!

Halv 6 ringer klockan och det var dags att gå upp..
Men råkade stänga av alarmet och så vaknar jag
kvart i 7 av att mamma ringer att ja måste gå upp, panik!
Direkt när jag ställde mig upp så kände jag att jag mådde
illa, men jag hoppades på att det skulle gå över så jag
började mata Dustin och så gick jag ut med honom.
När det var dags att äta frukost så kände jag ju hur yr
och varm jag var så gick och hämtade termometern.
Hade ingen feber, 35,0grader visade den, så jag
kallsvettades tydligen, usch! :(
Försökte sätta fart på mig själv och inbillade mig att
jag inte alls mådde dåligt och att ja inte hade något val,
men till slut kände jag att det gick bara inte..
Kände mig fasen döende..
Så jag blev hemma och det känns verkligen inte bra!
Vill ju inte missa mer i skolan nu.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0