Inget kul..

Det här som jag kommer att säga nu vill ni inte höra.. :(
Men aa, jag säger det ändå bara för att jag är så dum
nevars, men jag berättar ju väldigt mycket för er så
Hur som helst så vaknade jag av att jag var helt genomsvettig
och hade ont i magen, så jag gick upp och drack lite vatten,
men då kände jag att jag mådde illa o vipps så spydde jag.. :(
Jag hatar inte mycket här i universum, men att spy,
det hatar jag faktiskt verkligen.. :(

Men Dustin var asgullig mot mig och slickade på mitt ben och ville
krypa upp i mitt knä och lägga sig, så himla gullig vovve! :)
Så av alla gånger jag har spytt i mitt liv så måste jag säga
att det här är den som har varit minst hemsk, tack vare Dustin! :)
Nu ska jag titta på några avsnitt Sailor moon från igår
eftersom det ändå inte finns något att se på på tv:n.. :(
Hoppas ni har det bättre än jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0