Kommer inte på någon rubrik!

Hmm, jag har bara plockat ordning i lägenheten och är redan slut?
Känns inte särskilt lockande att ställa sig o dammsuga och skura
golven när man redan är varm som en korv i stekpannan.. :( 

Inte vill jag gå ut och sola heller för jag får värmepanik bara jag går
ut och ställer mig i solen en kort stund, men jag vill ju ha färg..! :(
Ajja, nu får jag sluta vara gnällspik och börja städa, men om jag säger
såhär då: Jag ska dammsuga och diska, sen gör jag vad jag vill!
Nu känns det inte alls lika jobbigt, resten får jimmy göra, hihi! ;)

Angående Dustins matvägring så mumsade han i sig allting direkt
efter att vi hade varit ute på en promenix, så det känns skönt! :)


Såhär dödsseg är jag just nu här i soffan, orkar inte ens byta kanal
så kollar på något program där dom kommer hem till folk som har det
asskitigt, så ja får lust att städa när jag ser det, bra motivation ju.. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0