Nageljävlar!

Ååh, satt med naglarna i den där lösnagelsborttagningen
igår i typ 1 timme, o det stod 10- 20min på paketet! :(
Trots att jag satt så länge så gick dom ändå inte bort!
Dom mjuknade lite grann bara, men efter en timme
kunde jag iaf klippa av dom till min vanliga längd.. :(

Har typ 1/3 kvar av flaskan och har bara gjort på
vänsterhanden än så länge, så får köpa ny imorn..
Sånt här blir jag så irriterad på, så himla tråkigt! :(

Så ju nu sitter jag med långa naglar på ena handen
och en avklippt nagelförlängning på andra, kuul.. ;)
Nepp nu ska jag ta och hitta något smarrigt
att äta innan min mage blir allt för galen
för all glass jag tryckt i mig, ouups? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0