Nörd?

Tro det eller ej, men ja har köpt ett jäkla spel för 300 spänn..
Trodde aldrig jag skulle göra det men har visst blivit speltokig?
Dock handlar spelet om choklad, så jag är ju inte helt tokig! ;)

Det heter Chocolatier Decedence by Design, as kul! :)
Man ska ha en egen chokladfabrik o så får man åka runt
i världen och sälja den och så finns det mängder med recept o så
ibland får man åka till ett hemligt receptkök o göra egna recept!
När man kommit en bit så får man börja göra massa olika
kaffesorter och sedan även praliner, mums! :)

Sen vet jag inte mer eftersom ja inte hunnit längre trots
att jag suttit i 4 timmar nu, haha men det är dåligt väder iaf!
Men nu ska jag fortsätta spela, hörs sen! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0