Sjuk på skolavslutningen?

Tror ni inte att just jag har maximal otur eller!? :(
Mådde prima när jag vaknade imorse, dock lite
trött eftersom Dustin behövde gå ut flera gånger..
Men annars mådde jag bra, åker till skolan och när
jag kommer dit så känner jag först att jag får ont i
huvudet och sen att jag börja må illa!? :(

Försökte tänka bort det o så hade jag ju engelskaredovisning..
Kul att stå och snacka engelska inför klassen när det
känns som att man ska spy? Nej tack, klarar mig ändå..
Trots allt så redovisade jag ändå, duktig lovisa! :)

Men nu sitter jag hemma och ska försöka ta det lungt
så det slipper bli värre, tänker inte va sjuk på min
skolavslutning, nej nej nej, jag vägrar! :(

Ska ta mig lite kuckelimuckmedicin ;)
(Hitta dock inget recept när jag googlade) :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0