Bra lovisa!

Haha var ju med mammut och handlade förut och
oooj så bra allt gick för kära lilla mig hela tiden.. ;)
Kan nämna 2 saker och den första va att i första
affären så hade jag plockat åt mig två wienerbröd
Tror ni inte jag tar påsen åt fel håll efter mammut betalat,
så dom ramlade ut och smulade ner hela golvet.. :(
Vart asbesviken men då sa kassören att jag fick gå och
hämta 2st nya bara för att jag var så hungrig.. ;)
(Hade stått och tjatat på mamma att skynda sig för
att jag var hungrig på wienerbröd, hihi sorry;) )

Sen i nästa affär så bad mamma mig hämta lök medans
hon stod och plockade något annat en bit bort från vagnen.
Tror ni inte jag går och lägger i löken i en annan vagn och
kvinnan som hade den vagnen bara kollade på mig.. :(
Haha så jävla pinsamt, lovisa ska inte handla mat.. ;)

Nu har jag iaf tryckt i mig en CBO burgare från the donk,
mums fillibabba sa min kära mage om det! ;)
Så nu blir det städning av rummet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0