Världens fulaste hund?

Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor.. :(
Att hålla på ocgh tävla om vem som har den fulaste hunden?
Har dom inte tänkt på att hundarna kanske inte vill vara med
och tävla om att bli världens fulaste, hur kul är det liksom?

Så i år vann tydligen Yoda, som är en korsning mellan en chihuahua
och en kinesisk nakenhund, den valpen blev tydligen så pass ful
att den klassas som världens fulaste hund i år.. :(

Helt sjukt att man kan hålla på att avla fram djur för att de ska
kunna vinna en sånhär titel, tycker det är sjukt sorgligt.. :( 

Här är då lilla Yoda, men jag tycker iaf att han är söt!
Visst, kanske inte som alla andra hundar, men han har sin charm!


Kommentarer
Postat av: Linn

Håller med, det är så hjärtlöst att jag bara vill ge dessa människor ett slag i nyllet! Usch vad hemsk, varför vill dom att deras hund ska bli utsedd som världens fulaste?!

2011-06-26 @ 18:22:56
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0