Vilken värme!

Herregud vad det är varmt och skönt! :)
Men nästan lite väl varmt i vissa lägen..
Ska dock inte klaga, så pass som man längtat!!

Vet att jag skriver dåligt men blir inte att man sitter
vid datorn när det är såhär vackert väder! :(
Men jag kan iaf berätta att jag åt en supergod frukost
imorse och efter det så la jag mig o sola, nice!:)

Sedan blev det att åka till Östenssons och där inhandlade
jag lite hundsaker (som vanligt!), hårfärg, värmeskydd
till håret och en Ben&Jerry's Phish food! :)
Hoppas verkligen den är god nu med! ;)


Min mumsiga frulle imorse!
Måste säga att weinerbröd, sockrade jordgubbar och grädde
vr sjuuukt gott ihop, det måste ni testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0