Efter gymnasiet!

Nu har jag nog bestämt mig för att läsa till veterinär
efter gymnasiet, så det blir att flytta till Uppsala
för mig och lilla Dustin, lite läskigt!
Men sen är ju problemet att jag måste komma in
på utbildningen med, och det får ja se hur de går..

Rätt dåligt att en person som verkligen har brunnit
för djur hela sitt liv inte kan få bli veterinär för
att nån annan snubbe med läshuvud som knappt
tagit i ett djur ska få utbildningen istället..
Men ska prata med Studie- & Yrkesvägledaren
imorn så får vi se vad jag kan göra för att
höja mina betyg lite grann så man kommer in.
Annars blir det att satsa på  högskoleprovet
för fulla muggar! ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0