Första natten!

Vilken första natt jag och Dustin har haft!
Den har vart både jobbig, rolig, lärorik och
väldigt givande för våran relation!

Ni som är känsliga för att jag skriver kiss
kan sluta läsa det här inlägget nu ^^

Jag gick ut sista gången med honom igårkväll
vid 11, men han ville bara busa istället.
Så vi gick in och la oss, vid halv 4-4 vaknar
jag av att han gnäller, då har han kissat på
tidningen, så jag går ut med honom ifall han
behövde kissa mer, men nej nej bara busa!

Så vi gick in och ja skulle byta tidning åt honom,
tror ni inte han sätter sig och kissar på den då..
Så jag går ut med honom igen, vill han göra något?
Nej inget annat än att busa ännu mera! ;)
Den här gången vi kom in så hann jag faktiskt
byta tidning, men då går han och lägger en plutt ist..
Haha då va det bara ut med honom igen fast att
ja redan visste att han inte skulle göra något och
mycket riktigt så la han sig bara och sov på min skor..

Sen gick vi faktiskt och la oss igen, o så vaknar
jag vid 7 av att Dustin sitter nedanför sängen med
huvudet på sne, tittar på mig och gnäller lite.
Då tänkte jag att nu jäklar ska jag hinna ut med honom,
och mycket riktigt så gör ja det med! ;)
Han gjorde båda sakerna, även om det tog en stund,
men jag är så himla glad över det, dock tycker ni
väl jag är knäpp som glädjs över en sån sak,
men gör han sånt så känner han sig trygg! :) 

Efter det så busade jag lite med honom och
sen nu har vi vilat ca 1 timme, men nu ska
jag upp och ge både Dustin och mig själv lite
frukost innan det blir morgonpromenad! (igen..) ^^

Förlåt att det blev så långt nu men det var
en lång historia som ja inte ville göra kort! ;)
Hörs snart igen! :)


Här är en bild på Dustin när han äntligen somnade igår på vägen hem,
bredvid på bilden är hans nya favoritleksak pelikanstrutsen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0