Goda nyheter!

Vilken lättnad det är att få skriva att jag har goda nyheter! :)

Vi skulle va på Strömsholms vid halv 4 men fick vänta 1,5
timme på att få komma in och träffa lille Dustin, men den
som väntar på något gott väntar aldrig för länge! ;)
När vi väl kom in så pratade läkaren med oss vad som skulle
ske nu väldigt noga så det känns skönt och veta! :)
Sen när det va dags att ta in Dustin till oss så förlorade
jag koncentrationen helt på läkaren när jag fick Dustin
i min famn. Man verkligen såg på honom hur glad han
blev av att få se, massa pussar och svansen gick i 110km/h!
Känslan går inte att beskriva med ord..

Men vad händer med Dustins öga nu då?
Jo, den här operationen har gått bra än så länge.
Jag ska ge honom 2 olika sorters tabletter nu, 1 sort
3 ggr om dagen och den andra sorten 2ggr.
Jag fick även 2 olika ögondroppar med mig och
den första ska han ha 3 ggr om dagen och den andra
endast morgon och han har även en "tratt" på huvudet
för att skydda så han inte kliar sönder stygnen.

Om dessa stygn inte går sönder och ögat inte blir
infekterat eller skadat på annat vis så har jag en
operationstid bokad hos dom på tisdag, underbart!
Så jag hoppas verkligen det läker fint nu så
att nästa operation kan genomföras! :)
Men, jag säger bara men, om stygnen skulle
lossna eller något annat händer så är det kört,
så det är fortfarande väldigt svårt att veta
hur framtiden kommer att se ut..
Men jag hoppas för fullt som sagt! :)

För övrigt så mår Dustin super bra och sov bra i bilen
och har både ätit, busat, gjort ifrån sig och utforskat
sen vi fick honom, så han är precis som vanligt, skönt! :)
Hörs imorn med förhoppningsvis lika bra nyheter!

PS: Alla katters klor är nu klippta iaf! ;)


Dustin busade för fullt med bl,a sin pelikanstruts!


Vet att det ser lite läskigt ut på bilden men det är ljuset,
för i verkligheten så ser det jätte fint ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0