Nu jäklar!

Nu tänker jag gå direkt på sak, skolan
behöver vi inte nämna något om! ;)

Jag hade tänkt o åka och kolla på hundvalpar
idag, dock inte hos henne jag pratat om innan här.
(eftersom dem fortfarande inte är födda)
Meen det gick inte för valparna var för små
att hälsa på än så länge.. :(

Men sen av ren impuls så fick jag för mig att
kolla på valpar som är leveransklara redan nu!
Och tror ni inte jag hittar en valp som är
helt perfekt, han har allt jag letat efter! :)

Så jag ringde dit (utanför Borås) och pratade
lite med dom och just den valpen som jag vill
ha finns kvaaaaaaar! Men dom skulle ringa upp
ikväll och bestämma tid o så, men imorn
åker jag antagligen till Borås och köper hund! :)

Snart är jag sååå lycklig!


Lilla Dustin som jag ska träffa & förhoppningsvis
hämta hem imorn från Borås! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0