Pengar förlorar sitt värde..

Mycket har förändrats psykiskt sen jag skaffade lille Dustin.
Förr kunde jag få dåligt samvete för att jag lagt mina sista
pengar på t,ex en tröja och sen var jag pank liksom..

Nu när Dustin gjort illa sitt öga så har det ju gått åt
ganska mycket pengar, trots försäkringen.
Det speciella är att nu när jag lagt ut mycket
pengar och kommer få lägga ut minst så mycket
till så känner jag inte det minsta ångest över att
jag kommer vara luspank en lång tid framöver,
det betyder liksom ingenting längre eftersom
jag skulle betala så mycket mer bara för att
Dustin ska få må bra och vara frisk!
Så nu märker man hur pengar
kan tappa hela sitt värde..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0