Perfekta morgonen!

Dags att göra sig redo för sängen & fixa någon god kvällsmat!
Imorn har jag tagit ledigt eftersom jag ska åka ca 50mil
tur&retur för att hämta hem min lilla bebis!
Känns som en evighet sen jag träffade honom och jag
kan knappt tänkt klart av lyckan jag känner att
få hem honom imorn, så saknad har han vart!

Ska försöka hinna både städa & plugga imorn
innan vi åker eftersom vi inte åker förs vid ca 12
(o jag börjar 11 så onödigt med bara en lektion..)
Men ska iaf försöka, o det är ju iaf något!

Tänk vad skönt det skulle vara att klara av att gå
upp vid 8, gå en morgonpromenad till solariumet,
äta en nyttig frukost, städa, en lång dusch och
sedan hinna plugga innan man åker?
Nej fy nu kommer jag bara bli besviken för att jag
inte kommer göra allt det där..
Så nu säger jag godnatt till er!
Hörs imorn hur allt har gått!


Imornbitti blir det nog bl,a en banansmoothie eftersom min snälla
 mammut hade köpt bananas idag till sin apunge!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0