Vad har jag gjort i helgen?

Skriver allt i ett enda inlägg men i olika delar!

Fredag
I fredags träffade jag Elin & Cassandra och sedan följde Elut
med mig hem. Vi gjorde inget speciellt utan pratade bara massa
eftersom det va ett tag sen vi sågs sist, tyvärr! Men kul va det! :)

Lördag
Vaknade vid 7 av lilla Dustin som ville ut på morgonpromenad
o sen bara busa, så blev inget mer sova för min del!
Kollade iaf på en film och sen vid 11 gick jag ut o la mig
i solen till halv 4.. Ändå fick jag knappt nån färg!
Vid halv 7 skulle jag & Jimmy vara hos hans morföräldrar för
att dricka lite champagne för att sedan besöka Vätterhästen, mums! :)
Efter det spenderade jag & Dustin natten i hästholmen!


Varmrätt blev Oxfilé på lavasten (så man fick laga den själv)
Sallad, stekt potatis, 3 olika såser och rött vin till, hur gott som helst!
(Blev dock inget kort på förrätten, som var Toast Skagen,
eftersom jag var för glupsk och åt innan jag tog kort)


Efterrätt fick bli lite vaniljglass med chokladsås eftersom jag
var hur mätt som helst vid det här laget!



Men trots att jag var mätt så fick jag självklart i mig
en Irish Coffee, det är fina saker det!


När vi hade ätit upp maten så hade jag och Emma
(Jimmys kusin) en liten målarstund


Hihi oj så fint det blev!



Söndag
Ut i solen vid 10, sen gick jag & Jimmy och badade i poolen vid halv
2 och sen sola ännu mer, men får man någon färg? NEPP!
Efter det blev det pizza, princesstårta & kladdkaka hos hans
mormor & morfar, haha gud vad jag har ätit gött i helgen!


Årets första dopp är avklarat, dock i 27,5 grader! ^^



Dustin tyckte självklart det var jätte tråkigt att bara få nosa på
Herman istället för att få busa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0