Utställningen i Växjö!

Tänkte berätta lite om utställningen förra söndagen!

Förra söndagen var vi på en jätte stor utställning som
höll på i 3 dagar (det var över 4000 hundar anmälda!)
och det var jätte kul! Jag fick ett HP och skulle då in
igen för att möta bästa tiken som var jätte fin så blev
lite smått orolig.. Men det visade sig att hon ville inte
alls trava överhuvudtaget så BIR:et blev Dustins! :)

Vi fick då vänta i flera timmar innan BIS-finalerna skulle
börja men men! Sen iaf när alla äntligen fick komma in
i ringen och ta et varv så sprang han jätte fint och jag
kände att det här skulle gå kanon för alla andra bara busade!
Men sen när vi ska ställa upp så hade vi otur att hamna
precis vid en stor fläck (det hade ju vart utställning 2 dagar
innan med) och Dustin blev som tokig av den här lukten
och vägrade lyssna på mig och inte ens levern dög, då
är något fel.. Så eftersom jag inte fick kontakt  med
honom så gick det inte ställa upp honom så då åkte vi ut..
Men jag är nöjd ändå, han var så fin så fin! :)



Dustin vann en liten amerikansk fotboll som han tyckte mycket om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0