Alltid samma ömma öga..

Hey u! Kom just hem, var ute och gick i nästan 2 timmar, super skönt verkligen!
O Dustin är helt slut nu så nu har jag kvällen för mig själv, wowowow! ;) Tyvärr är
hans öga sämre nu, vet inte om han har fått något i det eller vad som hänt den
här gången, men det ser illa ut.. Hatar att det alltid ska vara just hans öga när
det är det enda på hans kropp som är extra känsligt efter operationerna.. Kommer
inte bli någon bra sömn i natt, det är härtligt, då kommer jag se ut som en panda
imorn på skolfotot, wihuuu! ;) Ae jag hoppas ögat är bättre imorn, take care!


Kanske skulle vart bättre om han fick tillbaka tratten igen så ögat
skyddas lite mer när han är en heltokig valp..

Kommentarer
Postat av: Linn

Usch va jobbigt :(

2011-09-15 @ 21:12:32
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0