Answers to your questions

Hur lycklig är du på en skala 1 till 10? :)
Jag kan inte säga annat än att jag är lyckligare än någonsin!

Hej! Undra bara vart Dustin håller hus på dagarna, när du e i skolan?
Tror inte du har skrivit de nån gång :)
Hej! Han är hemma men en kompis som bor tvärs över gatan brukar
gå ut och busa med honom lite om dagarna när det kör ihop sig! :)
 

Vad kostar skinnbyxorna?

Dom kostade 200kr när jag köpte dom på Gina, men säljer dom för 150kr!
O jag säljer dom för att jag vill ha ett par mindre men har tappat
bort kvittot så kan inte byta dom, klantig som man är.. 


hur mycket väger dustin nu? (:
Jag ska göra ett inlägg snarast om både hans vikt, höjd och längd!


När kommer bilderna på Dustin från utställningen?? Nyfiken ju :-)
Dom kommer upp så fort jag får dom! :) Blir nog ikväll eller imorn! :)


Tänkte bara fråga hur lång du är?
man är ju typ alltid kortare i verkligheten :)

Hej! Jag är 170cm lång, så jag är rätt lång faktiskt! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0