Förkylningen kan fara..

Hey u! Haft en bra dag? Ledsen att jag inte skrivit förs nu men internetet har
inte funkat av någon märklig anledning!? :(  Blir så arg på 3, men hon mamma
hade jag Telia och det funkade ju lika kasst det.. Hur som helst så har jag iaf
haft en bra dag om man bortser ifrån att jag är grymt förkyld och fick sitta på
en iskall buss hem och gå i regn från bussen, jag lär ju verkligen bli frisk..
Skönt att man har en mysig Onepiece att krypa ner i, älskarn!

Om en timme ska iaf jag och Dustin på valpkursen för första gången, hihi ser
verkligen fram emot det, wihuu! Hoppas internet fungerar sen, annars vet ni
varför det inte kommer några mer inlägg.. Men ha det bäst så länge!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Okej :) Jag ska bara plugga. Det är bara 40 sidor att läsa, men jag måste nog snart komma igång om jag ska hinna :)



Vad tycker du om att det är höst då? Saknar du sommaren eller ska det bli mest skönt? :)

2011-09-05 @ 22:05:29
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Anonym

Heeeej! Två frågor.

Varför började du blogga och vad tycker du om kommentarer?

2011-09-06 @ 11:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0