Gårdagens detaljbeskrivning!

Hey u! Kom på efter gårdagens sista inlägg att jag inte skrev vad domaren
hade skrivit på detaljbeskrivningen, kan ju faktiskt vara kul för er att läsa
för det är det som jag längtar efter att få läsa vid varje utställning, huhu! ;)

"6 månader hanvalp. Tydlig könsprägel. Bra benstomme och lagom utvecklad
kropp för åldern. Mycket bra front, OK vinklat bakställ. Bra rygglinje. Rör sig
mycket valpigt fortfarande men med ett OK steg"

O klaga inte på svenskan, jag skrev bara vad domaren hade skrivit haha!
Jag tycker det var kul att han tyckte att Dustin hade en tydlig könsprägel,
skulle ju varit jobbigt om han såg ut som en liten flicka.. ;) O att han "bara"
är OK baktill och rör sig valpigt är iaf ett framsteg sen sist eftersom den
domaren skrev att han var lite kohasig baktill.. Men man märker att han
börjar bli mindre och mindre valpig i bakbenen, skönt att han tyckte att han
rörde sig bra valpigt iaf, så det inte var dåligt för att vara valpigt med! ;)
Som sagt, jag är såå stolt över min fina vän!


Bild från förra utställningen, nya bilderna kommer soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0