Minns ni?

Hihi har ni tänkt på en ganska sorglig sak? Hur mycket man saknar dom gamla hedliga
barnprogrammen? ;)  Haha dom var ju verkligen bra, till skillnad mot dom som går nu
som bara är totalt datagjorda och inte ens bra!? Stackars barn säger ja! Har ni något
gammalt favoritprogram? :) Jag var helt tokig i massa program men jag måste nog säga
Sailor Moon om jag bara fick välja ett, kollade jämt på det innan skolan och så fick jag 
springa till skolan för att inte komma för sent, men det var det värt! :) Aee jag dissar 
dagens barnprogram, det var bättre förr helt enkelt! ;) Haha jag låter gammal..






Kommentarer
Postat av: Linn

Mina 2 älsklings-program var Sailor Moon & Pokémon, vi spelade in varje avsnitt på video! Dock är alla dessa borta av någon anledning :'(. Men sen kollade jag mycket på Disney-filmer, Lejonkungen var ju toppklass!

2011-09-02 @ 18:03:30
URL: http://westiensixten.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv; hihi jaa pokémon var också bra! Vi spelade också in både pokémon och sailor moon, o vi har kvar ganska många hihi! :D

2011-09-02 @ 18:21:01
URL: http://bedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0