Onsdag!

Heej pallevantar! :) Mår ni bra denna dag? Själv har jag faktiskt varit i skolan idag!
Jag är ju studentansvarig och det var mössprovning idag och jag hade inte fått en tid
hos läkaren förs vid 2, så jag kunde lika väl stå ut i skolan några timmar, men usch! :(
Hur som helst ska jag snart till doktorn och se vad dom säger.. :( Har ju mått dåligt
i en vecka nu och det känns som om det bara blir värre, fy usch blä!

I eftermiddag ska nog jag och min pojk åka till linkan en sväng för han skulle köpa
något som tydligen inte fanns i mjöl.. Men ha det så bra så länge, hörs seeeen!

Kommentarer
Postat av: Carolina [FOTO]

Sv: Tackar så mycket ! :D

2011-09-07 @ 18:35:40
URL: http://carolinasphoto.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv. haha men oj skrattar för mig själv när jag bara haft (en så länge) 2 månader... och så har du haft 2 år! ;) Men vad gulligt och kul för dig :D Ni måste verkligen trivas med varandra som hållt ihop så länge!

2011-09-07 @ 20:09:15
URL: http://emelieochalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0