Skriver av min deppfeeling

Usch behöver verkligen skriva av mig.. Är så sjukt orolig för hur ögat kommer
bli under natten.. Liksom jag gav en kortisondroppe direkt när jag såg det, efter
15min var det faktiskt värre (o det brukar bli bättre på 5-10min) så jag gav en
till, och sen dess har det iaf inte blivit värre.. Men jag känner mig ju hur dum som
helst som inte kan hålla mig vaken hela natten och kolla till ögat, men ska nog
ställa larmet på var tredje timme och kolla så att det inte blir värre i alla fall..

Så himla jobbigt att man aldrig bara kan få njuta av att man äntligen har en underbar
valp som man har längtat efter att få ha i 14 långa år. Tycker det är så sorgligt och
eftersom det här är min första hund och BARA mitt ansvar så är det klart som fasen
jag lägger skulden på mig själv.. Liksom det är ju mitt ansvar att se till att han får
ett långt, friskt och lyckligt liv, och vad händer? Jo allt kraschar på en gång, fint.. fint!

Förlåt att jag bara klagar och är så nedstämd, men jag kan inte vara mycket annat.
Allt det här med hans öga har tagit så mycket på min tro att jag klarar av att ta
ansvar för någon annan än mig själv.. Kommer inte hans öga att sluta bra så kommer
jag inte ta något mer ansvar för någon annan, varken djur eller barn, that's it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0