Svar på lite frågor!

Det har kommit en del frågor och de flesta är om bloggen men jag tänkte besvara dom nu,
lika bra att svara innan det blir för många för då blir det ju bara jobbigt för er att läsa,
smart va? :) Jo jag vet, mina hjärnceller jobbar hårt haha! ;) Nevars, dom är döda!
Döda eller inte, här kommer iaf frågorna som inte handlar om mina hjärnceller, wow!


Hur länge har du haft din blogg?
Jag har bara haft min blogg i lite drygt 4 månader, så jag tycker det är jätte kul
att se hur den växer mer och mer, hihi! :)


Varför har inte du veckans blogg som många andra?
Jadu, jag vet inte riktigt ^^, Jag skulle inte ha något emot det så om det skulle
komma fler önskemål om det så kan jag självklart ha det!


Gör du länkbyten? :)
Klart att jag kan göra länkbyten! Bara att säga till att ni är intresserade av det!


Vad är det bästa med dig? Alltså en positiv sida? :)
Hmm det måste nog vara att jag alltid har ett leende på läpparna!


Varför började du blogga?
Jag har alltid tyckt om att skriva och att ha en blogg är ett bra sätt
att få ut sina känslor och tankar om saker och ting, därför tror jag :)


Vad tycker du om kommentarer?
Jag tycker det är megakul att få kommentarer, man blir så glad!
Speciellt när det är gulliga saker som igår fick jag en där det stod
"Krya på dig!", en sån kommentar värmer verkligen, how cute!? :)


Tänker inte skrämma er med mitt "fågelskrämma-liknande-sjukutseénde"
så ni får en bild ifrån helgen istället för nu, haha trust me, be happy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0